Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

psycholog.idnes

21. 3. 2011 19:14
Chápu, že se v Evropě najde dost

militantních blbečků. Co nechápu je, že zbytek jen tupě zírá.

To nám sypou do vodovodů valium, nebo co se to s námi všemi stalo?;-€

0 0
možnosti
W

wal

21. 3. 2011 16:03
Prosím

Celý článek je snůška nesmyslů na úrovni Danikena, nebo jiných fabulátorů konspiračních teorií. No co, to je jedno víc jsem nečekal. Jenom mne prosím ušetřete svých  ekonomických závěrů.

"Na ceně jednoho barelu (159 litrů) jsou tak milionové zisky, při těžbě milion barelů ročně."

Jak může být na něčem v hodnotě cca 2000 Kč milionové zisky? Takovou páku bych snad ani nechtěl vidět :). Jenom Libye za den vytěžila 1,6 milionu barelu.  No a zhruba v podobném duchu korektních informací je celý článek....

0 0
možnosti
PM

DedecekHribecek

21. 3. 2011 15:11
Hlavně když se vraždí potajmu, že?

No Vy jste mi ale myslitel. Hlavně mne zaráží, že jsem od Vás nezaregistroval podobný článek proti Kadáfímu v době když Váš chráněnec Kadáfí vesele "demokraticky" vraždil civilisty.

Ze zásahu nejsem nadšený ale to hlavně v kontextu toho jak je proti němu liga arabských států když nejdříve chtěli bezletovou zómu.

0 0
možnosti
5

5hitbomb

21. 3. 2011 14:36
..

No jo Vám asi nevadí když Kaddáfí přitáhne k městu raketomety začne střílet do obyčejných lidí. Evropě těch páe schozených bomb nijak chybět nebude a zachrání se tak patrně stovky tisíc lidi, v povstaleckých městech, kterým by se Kaddáfi mstil. To že budou arabové žít časem bez diktátorů a snad v trochu lepším prostředí je ta nejsažší cesta jak je udržovat mimo Evropu a chránit tak naše hodnoty. Je to i náš zájem a nejde jenom o to, že by se člověk prostě neměl jen tak dívat jak se vraždí nevinní.

0 0
možnosti
AB

[eT]

21. 3. 2011 13:14
A co když nejde o ropu?

Co když jdeo elegatní způsob jak do Evropy dostat těch slíbených 50 - 80 mega muslimů i přes odpor evropanů (když klasické multi-kulti kecy už nezabírají)? Hm?

0 0
možnosti
JD

janded

21. 3. 2011 13:17
Re: A co když nejde o ropu?

Abych tak řekl, je to celkem jedno. V důsledku je důležité učit se. Zejména pak střelbu!

0 0
možnosti
PD

kassavaros

21. 3. 2011 13:03
Při bohu slitovném a milosrdném

mne jenom fascinuje, jaká je podstata a přirozenost islámu jako náboženství a ideologie.

Já vím, podle ovoce poznáte je, teď jen koho přesně a podle kterého ovoce.

0 0
možnosti
PD

kassavaros

21. 3. 2011 14:18
Re: Při bohu slitovném a milosrdném

Moc se omlouvám, kus textu mi vypadlo a tím se změnil smysl mého příspěvku. Správný text následuje:

mne jenom fascinuje, jak každý přesně ví, jaká je podstata a přirozenost islámu jako náboženství a ideologie.

Já vím, podle ovoce poznáte je, teď jen koho přesně a podle kterého ovoce.

0 0
možnosti
JD

janded

21. 3. 2011 12:11
I řekl Bůh...

A i řekl jsem si já: "Čtěmež tento Blog, článek dobrým se zdá býti" a on opravdu dobrým jest. A však všiml jsem si hesla v záhlaví stránky a říkám: "co to psí řitě má bejt?" Za článek karma. Za citování Marxe nic. Za citování takového blábolu despekt. Promiň autore.

0 0
možnosti
AA

Albedo

21. 3. 2011 11:49
Celkem dobry clanek

jen chci polemizvat s nazorem, ze Islam odporuje demokracii. Napr. v Afganistanu a Iraku prima demokracie fungovala - na bazi kmenove samospravy a rad starsich.

0 0
možnosti
JD

janded

21. 3. 2011 12:13
Re: Celkem dobry clanek

Ano perfektní demokracie. Máš jiný názor? Tak ti demokraticky uřízneme palici. Bohužel na tomto stavu zatím nic nezměnila ani vojenská intervence. Což mi jaksi naznačuje, že o "pomoc lide" asi úplně neběží, že?

0 0
možnosti
IJ

bojovnik2

21. 3. 2011 11:10
Ach, jen blbněte arabové nešťasní

a dočkáte se šoku a zklamání jako my, co jsme blbli a nechali se obelhat a "opít rohlíkem" v 89. roce. Místo společnosti, která funguje jakž takž, s problémy, se dočkáte tzv. demokracie, ve které nefunguje zhola nic, kromě absolutní moci podvodníků, zlodějů a psychopatů.

0 0
možnosti
PV

Pavel57

21. 3. 2011 11:33
Re: Ach, jen blbněte arabové nešťasní

No, řekl bych, že oni se kdysi nechali takhle zblbnout taky. Ale to je problém, který si musí každý vyřešit sám, bez vojenské účasti ze zahraničí.

0 0
možnosti
G

godspeed

21. 3. 2011 10:54
Kvuli

podbnym clankum a nazorum se stydim za to, ze jsem Cech

0 0
možnosti
PV

Pavel57

21. 3. 2011 11:22
Re: Kvuli

Já se stydím kvůli tomu, že schvalujeme vojenský zásah proti cizí zemi. V roce 1968 jste taky souhlasil??

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3589x
Autor (věk seniorský) dlouhodobě publikuje, je členem Syndikátu novinářů ČR. Měl to štěstí, že mu byla, přes složitou situaci na knižním trhu, vydána kniha kriminálních povídek. Žije v Praze, vychoval dvě děti, má dva vnuky. Je bezvěrec, ale víru plně respektuje. Zajímá se o dějiny První republiky, biblistiku a všechno, co ovlivňuje život této společnosti. Má rád zbraně, psy a svojí rodinu. Rád formuluje své názory psaným slovem.

Seznam rubrik